Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:44:50+01:00
1.pole 15*28=420
obwod 15+15+28+28= 86

2.pole 20*40=800
obwod 20+20+40+40=120

3.pole 4.1*23.8=97.58
obwod 4,1+4,1+23,8+23,8= 64.8
2009-11-11T12:45:15+01:00
A- pole - 420 m kwadratowych
obwód - 86 m

b- pole- 800 m kwadratowych
obwód- 120 m
c- pole- 97,58 , kwadratowych
obwód- 55,8 m

zależy jaka jest to figura. obliczyłam ci obwody prostokąta i pola.
powinnaś doprecyzować treść zadania ,bo nie wynika dokładnie co chcesz
2009-11-11T12:48:11+01:00
Ob = 2 * 15 + 2 * 28 = 30 + 56 = 86
p = 15 * 28 = 420
p = 20 * 40 = 800
ob = 2 * 20 + 2 * 40 = 120
p = 4, 1 * 23 , 8 = 97 , 58
ob = 2 * 4 , 1 + 2 * 23 , 8 = 8 , 2 + 46 , 16 = 54 , 18
Mam nadzieje że dobrze :)
Jak coś to wzory są takie :
ob = 2 *a + 2 *b
p = a * b