Odpowiedzi

2009-11-11T13:41:24+01:00
2/4 - dwie ćwierć nuty, cztery ósemki, cztery szesnastki, półnuta, cala nuta z fermatą { to wygląda tak : (. tyle że przekręcone o 90⁰ i ta kropka na środku i piszę się to nad nutą }, ćwierćnuta z pauzą ćwierćnutową czyli takim "z" ... i dalej nie wiem popisz sobie z tymi fermatami

3/4 3 ćwierćnuty, 2 ćwierćnuty z kropką, półnuta z kropką, fermaty, 2 ćwierćnuty z pauzą czyli "z"

4/4 4 ćwierćnuty, 8 ósemek, 16 szesnastek, 2 półnuty, 1 cała nuta, i fermaty do bólu ^^ ale pamiętaj fermate pisze się tylko z 1 nutą
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:46:30+01:00
2/4 :
1)ćwierćnuta,ćwierćnuta, 2) ćwierćnuta, ósemka,ósemka, 3) ósemka,ósemka,ósemka,ósemka, 4) półnuta, 5) ćwierćnuta, ósemka, pauza, 6) pauza,pauza,pauza,pauza, 7) ćwierćnuta,pauza,pauza, 8) szesnastka,szesnastka,ósemka,ćwierćnuta, 9) szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,
10) ósemka, ósemka, szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,

3/4
1) ćwierćnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta, 2) ćwierćnuta,ćwierćnuta,ósemka,ósemka, 3) ćwierćnuta,ćwierćnuta,szesnastka,szesnastka, ósemka,
4) szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,
5)szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,ćwierćnuta,ćwierćnuta,
6)ćwierćnuta,ćwierćnuta, pauza,pauza,
7) półnuta,ćwierćnuta,
8) półnuta, ósemka,ósemka,
9) ósemka,szesnastka,szesnastka,półnuta,
10)szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,półnuta

4/4
1)półnuta,półnuta,
2)półnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta,
3)półnuta,pauza,ósemka,ćwierćnuta,
4)półnuta,ósemka,ósemka,ósemka,ósemka,
5)ćwierćnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta,
6)ćwierćnuta,ćwierćnuta,ćwierćnuta,szesnastka,szesnastka,szesnastka,szesnastka,
7)półnuta,ósemka,ósemka,ósemka,szesnastka,szesnastka
8)cała nuta
9)półnuta,pauza,ósemka,ćwierćnuta
10)ósemka,szesnastka,ósemka,szesnastka,ćwierćnuta,pauza,ósemka,ósemka.
2 5 2