Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T12:58:03+01:00
Jezus jest prawdziwym człowiekiem gdyż:
-umarł na krzyżu,
-nauczał ludzi,
-zmartwychwstał.
Jezus jest prawdziwym Bogiem gdyż:
-ustanowił sakramenty święte,
-dał ludziom dekalog,
-uzdrawiał ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:11:23+01:00
Jezus jest człowiekiem dlatego że, nauczał ludzi wieżył tak jak oni, nie uważał że jest lepszy od innych, szanował innych ludzi i był zawsze z nimi kiedy go prosili o pomoc.
Jezus jest prawdziwym bogiem bo przyszedł na świat dla naszego zbawienia, dokonywał różnych cudów, uzdrawiał i umiał przeciwstawić się śmierci, nie bał się jej, umiał także z woli Bożej wypędzić złe demony z ludzi.
Jezus jest i Bogiem i Człowiekiem.