Odpowiedzi

2009-11-11T12:54:33+01:00
… pozbawiło życia proroka oszukanego przez proroka
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:59:39+01:00
Narodzenie Mojżesza
Znalezienie Mojżesza
Nadanie Imienia
Mojżesz w ziemi Madian
Płonący krzew na górze Horeb
Ukazanie się Tego, który JEST Mojżeszowi
Powrót do Egiptu
Spotkanie Mojżesza z faraonem
Druga rozmowa Boga z Mojżeszem
Plagi egipskie
Wyjście z Egiptu
Cudowne przejście przez Morze
Przepiórki i manna z nieba
Woda ze skały
Amalekici pokonani
spotkanie Mojżesza z Jetrą
Przymierze
Dekalog
Tak z grubsza:)
18 3 18
2009-11-11T13:06:29+01:00
-Matka Mojżesza ukrywała dziecko przez 3 mies. a potem umieściła w sitowiu na brzegu rzeki.
-Przygarnęła Mojżesza córka faraona znajdując go na brzegu rzeki.
-Zamieszkał u pewnego gospodarza i jego siedmiu córek.
-Ukazał mu się anioł Pański w płonącym krzewie i przemawiał do niego że ma ściągnąć swe sandały ponieważ to miejsce święte.
-Bóg posłał Mojżesza aby uratował jego lud.
-Z nieposłuszeństwa faraona nastąpiła plaga.
-40 lat na pustyni
8 4 8