Odpowiedzi

2009-11-11T12:54:51+01:00
Ona napisała do swojej matki
She was wrote to her mather.

czy kiedykolwiek prowadziłes
Have you ever drove

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:55:07+01:00
// U góry jest drugie dobrze, ale nie można łączyć was i wrote w pierwszym...

She wrote to her mother.

Were you whenever drive?
2009-11-11T13:04:22+01:00
Ona napisała do swojej matki
She wrote to her mother.
Czy kiedykolwiek prowadziłeś
Were you whenever drive?