Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:02:28+01:00
"Podróże kształcą" zgadzam się z tym stwierdzeniem. Uważam, że jeżeli podrozujemy poznajemy nowe, rozne od naszej, kultury. Poznajemy nowych ludzi, z niektorymi zaprzyjazniamy sie, wymieniamy sie doswiadczeniami. Poznajemy nowe jezyki, niektore tak trudne, niektore podobne do naszego. Mozemy poznac jak ludzie w innych krajach wychowuja dzieci, jakie sa zasady prawa. Jaka roznica jest miedzy kobieta a mezczyzna, czy jest rownouprawnienie. Jak dzieci ucza sie w szkolach, co robia w wolnym czasie. Czy ubieraja sie podobnie do nas, czy sluchaja takiej samej myzyki......
1 5 1
2009-11-11T13:03:41+01:00
Ja bym to odpowiedziała tak podróże kształcą ponieważ:
Poprzez podróże możemy pozanać nowe obyczaje co np.-przydaje się na lekcjach
-poznajemy nowe języki to też jest bardzo praktyczne
-nowe kultury
-nowi ludzie
-lepsza samoocena
-nowe zabytki
- nowe wiadomości na temat danego państwa
To są takie podstwaowe moim zdanie odpowiedzi