Odpowiedzi

2009-11-11T13:04:38+01:00
Dyskoteka
Dnia 30 listopada 2009 roku o godzinie 18 w sali gimnastycznej odbedzię się dyskoteka andrzejkowa dla gimnazjum. W programie dyskoteki będą wróżby i tańce. Zapraszamy!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:08:04+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów na dyskotekę,która odbędzie się w Andrzejki.Będą nieziemskie klimaty! Również wróżby i inne atrakcje! Wejście na dyskotekę jedynie 2 zł!
Przypominamy,że po dyskotece każdy otrzyma deskę ratunkową dzięki której,nie będzie musiał odpowiadać w szkole przez TYDZIEŃ!!! :) Dyskoteka odbędzie się 30.11.2009r. o godzinie : 17.00 - 20.00 ! Zapraszamy!!
2009-11-11T17:34:21+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów na dyskotekę andrzejkową która odbędzie się dnia 30.11.2009r. o godz. 18 w szkole na sali gimnastycznej. Na wszystkich uczniów czeka poczęstunek i wróżby andrzejkowe.
Uczniowie klasy 1TLA.

Nie z precyzowales zaproszenia podaje przykładowe