W tekście piosenki Farby pt." Chcę tu zostać " znajdź różne środki stylistyczne i napisz jaką pełnią funkcję.


Tekst Piosenki :

Wszystko wokół się zmienia,
nawet Ty.
Nasze wspólne marzenia
to My.
Małe i duże problemy
przeżyjemy, to nic dla nas.
Razem wszystko przetrwamy,
nawet złe dni.

CHCĘ TU ZOSTAĆ I ZAWSZE Z TOBĄ BYĆ
NAWET KIEDY BĘDZIE ŹLE.
CHCĘ TU ZOSTAĆ BO BEZ CIEBIE TO
NIE MAM SIŁY BY DALEJ ŻYĆ.

Chcę przy Tobie umierać i rodzić się.
Chociaż czasem mnie ranisz, (o nie nie ....)
to i tak wybaczam Ci.

CHCĘ TU ZOSTAĆ I ZAWSZE Z TOBĄ BYĆ
NAWET KIEDY BĘDZIE ŹLE.
CHCĘ TU ZOSTAĆ BO BEZ CIEBIE TO
NIE MAM SIŁY BY ŻYĆ.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T13:17:17+01:00
Epitety : nasz, wspólne, małe, duże, złe, źle, Epitety, czyli przymiotniki, określają rzeczownik



żadnych innych nie widzę ...
1 5 1
2009-11-11T13:19:53+01:00
nasz, wspólne, małe, duże, złe, źle,

epitety pełnią funkcję przymiotnika określającego rzeczowniki




1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:23:30+01:00
Epitety:
"Nasze wspólne marzenia"
"Małe i duże problemy"
"złe dni"
Epitety mają na celu ukonkretnienie obrazu literackiego w utworze.

Przenośnia:
"Nasze wspólne marzenia
to My"
Przenośnia ma na celu oddanie romantycznego charakteru piosenki.

Raczej tyle ;D
1 5 1