Cechy oddychanie oddychanie
tlenowe beztlenowe
miejsca zachodzenia ...................... .................
w komurce.
ilosc uwalnianej energi . ...................... ................
substancje ulegajace
przemianie. ......................... ................
produkty reakcji. ........................... ................
przykłady organizmów .......................... .............
to jest tabelka...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T13:22:13+01:00
Miejsce zachodzenia w komórce:
- oddychanie tlenowe - mitochondrium
- oddychanie beztlenowe - cytoplazma

Ilość uwalnianej energii:
- oddychanie tlenowe - duża
- oddychanie beztlenowe - mała

Substancje ulegające przemianie:
- oddychanie tlenowe - C2C i H2O
- oddychanie beztlenowe - cukier

Produkty reakcji:
- oddychanie tlenowe - energia
- oddychanie beztlenowe - alkohol etylowy, kwas mlekowy
1 5 1
2009-11-11T13:25:50+01:00
Tlenowe:
zachodzi w mitochondrium
o energii nie wiem
glukoza i tlen
dwutlenek węgla woda i energia
pies kot człowiek

beztlenowe:
substancje ulegaje przemianie: glukoza
mało energii
1 1 1
2009-11-11T14:05:35+01:00
Oddychanie tlenowe//////Oddychanie beztlenowe
Msc.zachodzenia.mitochondria///////////cytoplazma
Ilość zachodzenia energii.duża///////////mała
Sub. ulegające prze.H2O////////////////cukier
Produkty reakcji.energia////////////////alkohol etylowy i kwas mlekowy
Przykłady org.człowiek//////////////////niektóre bakterie i grzyby