Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:30:06+01:00
Mam rozumiec ze chodzi o mysl ;Kleska pozbawia nadziei.
Kto w zyciu ciagle ponosi kleske ,porazke nie ma nadziei na lepsze jutro ciagle mu sie zdaje ze zawsze bedzie zle i nic w jego zyciu sie nigdy nie zmieni.
2009-11-11T13:30:15+01:00
Ja to rozumiem w taki sposób:

Jeśli ktoś klęka poddając się to sie pozbawia nadziei na wygraną. Nie ma już nadziei że wygra, więc się poddaje i klęka.

:)
2009-11-11T13:32:11+01:00
Moim zdaniem mówi o tym że jak nam coś sie nie uda to już nie próbujemy tego naprawić tylko zostawiamy to bez ponownej próby naprawy.