Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:23:31+01:00
- zapalanie znicza olimpijskiego
- sportowcy startują w różnych kategoriach sportowych
- honorowane są zasady fair play
- zwycięża najlepszy
- odbywają się co 4 lata
- reprezentanci wielu krajów
- konkurencje w pięcioboju
- przy rozgrywaniu igrzysk obecni są ludzie obserwujący je
- na czas igrzysk w danym państwie musi panować pokój
- zwycięzca jest mistrzem na kolejne 4 lata
72 4 72
2009-11-11T13:26:41+01:00
Jest publicznośc.
Są osoby wygrane i przegrane..
Sa oceniani ludzie.
39 2 39
2009-11-11T14:30:57+01:00
Igrzyska Starożytne:
1.Za zajęcie 1 miejsca Wieniec Laurowy
2.Liczyła się wygrana(tylko 1 miejsce)
3.Dyscypliny są indywidualne
4Tylko Grecy mogli występować
5.Kibicować mogli tylko mężczyźni
6.Kibicować mogli również niezamężne kobiety
7.Stałe miejsca igrzysk
8.Odbywają się igrzyska wyłącznie latem
9.Zawodnikami mogą być wyłącznie mężczyźni
10.Zwycięzca jest zwolniony z płacenia podatków


Igrzyska współczesne:
1.Za zajęcie 1 miejsca medale i pieniądze
2.Są trzy miejsca(a nie jedno)
3.Dyscypliny są indywidualne, ale również i grupowe
4.Może występować ludzie z całego świata
5.Kibicować mogli wszyscy
6.Kibicować mogli wszyscy
7.Różne miejsca igrzyskowe
8.Odbywają się igrzyska letnie i zimowe
9. Zawodnikami mogą być mężczyźni i kobiety
10. Zwycięzca musi dalej płacić podatki
64 3 64