1. Kalina Jędrusik wystąpiła w dwóch filmach nakręconych na podstawie prozy
Stanisława Dygata:
a. "Walkower", "Jowita"
b. "Spóźnieni przechodnie", "Brzezina"
c. "Gdzie jest trzeci król", "Niewinni Czarodzieje"
d. "Jowita", "Spóźnieni przechodnie"

2. Debiutancki film Elżbiety Czyżewskiej to:
a. "Jowita"
b. "Cafe' pod Minogą"
c. "Żona dla Australijczyka"
d. "Niewinni czarodzieje"

Proszę o sprawdzone odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:00:15+01:00
2009-11-11T14:04:56+01:00
2009-11-11T14:10:57+01:00