Przeczytaj list. Uzupełnij w tekście brakujące wyrazy. W każdą lukę wpisz po jednym pasującym wyrazie.

Hallo Wiktor,
wie geht's ? Danke fur deine E- Mail. Ich .............................jetzt in Basel, in der Schweiz. Es ist super! ................................. Handynummer ist 0041/ 78 1244 578.
Martin................................... auch hier.
Bis bald!
GruBe
Max

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:24:07+01:00
Hallo Wiktor,
wie geht's ? Danke fur deine E- Mail. Ich bin jetzt in Basel, in der Schweiz. Es ist super! Mein Handynummer ist 0041/ 78 1244 578.
Martin ist auch hier.
Bis bald!
GruBe
Max
8 4 8
2009-11-11T13:39:07+01:00
Victor Hello, jak się czujesz? Dziękujemy za Twój e-mail Max. Teraz jestem w Bazylei w Szwajcarii. Jest super! Do zobaczenia wkrótce! Numer telefonu to 0041 / 78 1244 578. Martin GruBe tu. -
Hallo Wiktor,
wie geht's ? Danke fur deine E- Mail Max. Ich jetzt in Basel, in der Schweiz. Es ist super! Bis bald! Handynummer ist 0041/ 78 1244 578.
Martin GruBe auch hier.
5 1 5
  • rzaj
  • Początkujący
2009-11-11T18:44:08+01:00
W pierwszej luce "bin", w drugiej "mein", a w trzeciej "ist"
4 5 4