Odpowiedzi

2009-11-11T13:26:37+01:00
Moim zdaniem negatywne skutkito :panstwo z ktorego emigrujaa obywatele to brak dobrych wykwalifikowanych pracownikow,spada przyrost naturalny ,panstwo traci na podatkach
2009-11-11T13:27:28+01:00
Zmiejszona ilosc miejsc pracy dla obywatela kraju imigracyjnego
trudnosci w otrzymaniu pracy spowodowane naplywem taniej sily roboczej, majacej wyzsze lub takie samo wyksztalcenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:39:42+01:00
-napięcia społeczne,
-agresja cudzoziemców
-wzrost patologii
-konieczność zwiększenia wydatków na budownictwo mieszkalne
-wzrost dyslekcji, dysgrafii
-wzrost przyrostu rzeczywistego ludności