Odpowiedzi

2009-11-11T13:27:18+01:00
Ponieważ pisał ewangelię,Był apostołem i pomagał ludziom
daj najlepszą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:27:38+01:00
Św. Łukasz został św, z kilku powodów. Po pierwsze, był uczniem Jezusa Chrystusa. Kolejnym powodem jest napisana przez niego ewangelia a ostatnim i najważniejszym powodem jest to, że głosił enwagelię i nawracał ludzi!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T13:49:49+01:00
Ponieważ św. Lukasz głosił ewangelie , pomagał ludziom , był uczniem Jezusa , dawał świadectwo.