MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ Z WAS POTRAFI TI OBLICZAĆ, BO POTRZEBUJĘ TO NA JUTRO!!!
1.W WARSZAWIE (52°N, 21°E) JEST GODZINA 12.00 CZASU ŚRODKOWOEUROPEJSKIEGO. OBLICZ, KTÓRA GODZINA CZASU STREFOWEGO JEST WÓWCZAS W SYDNEY (34°S, 151°E)
2.W WARSZAWIE (52°N, 21°E)JEST GODZINA 12.00 CZASU ŚRODKOWOEUROPEJSKIEGO. OBLICZ, KTÓRA GODZINA CZASU STREFOWEGO JEST WÓWCZAS W BUENOS AIRES (34°S, 59°W)
MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOŻECIE!!! PROSZĘ :>

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:46:15+01:00
151-21=130
130*4minuty=520minut=8,20h
12+8,20=20,20h


21+59=80
80*4min=320min=5,20h
12-5,20=6,40h
1 1 1
2009-11-11T14:14:00+01:00
151-21=130
130*4min=520min=8,2godz.
12+8,2=20,2godz

21+59=80
80*4min=320min=5,2godz
12-5,2=6,4godz
1 3 1
2009-11-11T15:02:36+01:00
151-21=130
130*4min=520min
520min:60=8h 20min
12+8,2=20,20 h

21+59=80
80*4min=320min
320min:60= 5h 20min
12-5h 20 min= 6h 40 min
1 5 1