Odpowiedzi

2009-11-11T13:38:41+01:00
2009-11-11T13:40:47+01:00
HCl - kwas chlorowodorowy - inaczej solny

H2S - kwas siarkowodorowy

Są to kwasy beztlenowe - nie mają w swojej cząsteczce tlenu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:40:56+01:00
Wzór sum. kw. chlorowodorowego:

HCL

Model cząsteczki duże koło w nim litery Cl obok dołączone mniejsze koło z literą H.

Nazwa kw. H2S - kwas siarkowodorowy.
2 3 2