Odpowiedzi

2009-11-11T13:40:40+01:00
Zboża:
80%*50Ha=40Ha
ŁĄki:
15%*50Ha=7,5Ha
Rośliny okupowe:
5%*50=2,5Ha

40Ha-2,5Ha=37,5Ha
2009-11-11T13:40:46+01:00
Zboża 50h * 80% = 40h
r.okopowe 50h*5%= 2,5h

40h-2,5h= 37,5h
odp. P.Zagrodzki przeznaczył o 37,5 h więcej pola na zboża niz na rosliy okopowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:42:43+01:00
0,8*50ha=40ha - zboża
0,05*50ha=2,5ha - rośliny okopowe
40ha-2,5ha=37,5ha

Pan zagrodzki przeznaczył na zboża o 37,5 ha więcej niż na rośliny okopowe.