Zjawisko „szklanego sufitu”:

a)odnosi się tylko do kobiet
b)nie występuje w Polsce
c)związane jest m.in. ze sferą polityki i biznesu
d)często wiązane jest ze zjawiskiem „lepkiej podłogi”

PS: Proszę o sprawdzone odpowiedzi, ponieważ może ich być kilka, jedna lub wszystkie, a będę zgłaszała błędne odpowiedzi jeśli ktoś wprowadzi mnie w błąd.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T13:44:00+01:00
Odp a spr w wikipedii powstalo w latach 80 tych
2009-11-11T13:46:28+01:00
Nie wiem dokładnie która to odpowiedź ale moja ocena to że określenie szklany sufit powstało w latach 80 oznaczające rzekomą niewidzialną barierę utrudniającą kobietom dojście do wysokich pozycji w biznesie lub polityce .

Po tej notatce sama wybierz odpowiedź .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:49:34+01:00
Na pewno nie A bo dotyczy kobiet, mniejszości etnicznych itp.
inaczej grząska podłoga, nie wiem czy lepka też
a moim zdaniem w polsce występuje
więc typowałbym C (określenie powstałe w latach 80. oznaczające rzekomą niewidzialną barierę utrudniającą kobietom (a także mniejszościom etnicznym, seksualnym, wyznaniowym itp.) dojście do wysokich pozycji w biznesie czy polityce)
1 5 1