Odpowiedzi

2009-11-11T13:52:01+01:00
20*40*50=40000[cm3]
40000cm3=4m3
500kg*4=2000kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:53:12+01:00
V=abc=20cm*40cm*50cm=40000cm³=0,04m³ bo m³=1mln cm³
ρ=m/V co za tym idzie:
m=ρV
m=500kg/m³*0,04m³=20kg

ciężar to F, czyli siła grawitacji liczona ze wzoru
F=mg przy czym przyspieszenie ziemskie wynosi g=10m/s²
zatem: F=10m/s²*20kg=200N, bo 1N to 1kg*1m/s²
Pozdrawiam:)
2009-11-11T13:54:22+01:00
V= a*b*c
v= 0,2*0,4*0,5 [m3]
v= 0,04 m3

0,04 m3 - x
1 m3 - 500kg

x= 0,04 * 500kg / 1 = 20kg