Odpowiedzi

2009-11-11T14:01:30+01:00
Wiosna,której twarzy i biała kryza hiszpańskiej sukni, utkane są często w kwiaty.Zieloną szatę skomponowaną ma z różnych rodzajów liści.bujna czupryna mieni się tysiącem kwiatów rozkwitających na łąkach.Wiosna to uroczy młodzieniec pełen witalności i uroku proszę bardzo
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:01:34+01:00
Na obrazie widać lewy profil kobiety.Kobiety która można powiedzieć że powstała z kwiatów jej cała natura jest stwożona z liści i kwiatów który pokazuje rozkwit piękna.Malarz świetnie obsługiwał się swoją sztuką chce pokazać że kobieta jak kwiat pięknieje z dnia na dzień.Obraz został pokazany jakby ramka ze zdjęciem (autoportret)
w tle widać czarną odchłań jakby dziure że nic nie ma .A najważniejsze jest piekno kobiecego świata.
38 2 38