Odpowiedzi

2009-11-11T13:59:04+01:00
P= F*t

F=10N
t=50s

p=10N *50s
p=500N*s

To ciało osiagnie pęd 500N*s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:02:32+01:00
Na ciało pozostające w spoczynku zaczyna działać siła 10N. Jaki pęd osiągnie to ciało po 50 sekundach?

dane:
F=10N
t=50 s
szukane:
p-pęd
p=mv
F=ma
F=mv/t→F=p/t
p=Ft
p=10N*50 s
p=500kgm/s
2 5 2
2009-11-11T15:39:10+01:00
F = m * a
a = v/t

p = m* v

F = m*v /t

F= p/t

10 = p / 50
p = 500 kg*m/s


Pozdrawiam! :)