Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:57:03+01:00
39 - 78%
x - 100 %

x = 39 * 100% / 78% = 50
2 1 2
2009-11-11T14:01:13+01:00
Znaczy się nie wiem czy o to chodzi, ale jak nauczyciele oceniają to by było tak:

Na czwórkę trzeba 80%, a więc ona miała 78% czyli:
78%-39
100%-x

x=50

Odp: Maksymalnie można było zdobyć 50 pkt.
1 2 1
2009-11-11T14:16:10+01:00
Na czwórkę potrzeba 80% Krysia zdobyła 78%
x - maksymalna ilość punktów
x=(100% * 39): 78%
x= 50
Odp. Na sprawdzianie można było zdobyć 50 pkt.


PS: Jeśli na czwórkę potrzeba innej ilości punktów, to po prostu podstaw pod wzór :) Mi się zdaje, że 80%, ale pewny nie jestem.
1 2 1