Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:59:52+01:00
Jest tam pora sucha , niskie roczne sumy opadów, wysoka temperatura powietrza.
3 5 3
2009-11-11T14:01:26+01:00
Klimat podrównikowy charakteryzuje sie wysoką roczną temperaturą powietrza, małą roczną amplitudą temperatury oraz występowaniem letnich pór deszczowych i "zimowych" pór suchych. Dalej na południe występuje strefa zwrotnikowa, przeważają tu obszary o klimacie suchym i skrajnie suchym (o rocznej sumie opadów poniżej 200 mm).
2 3 2