Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:05:06+01:00
Znalazłam/em u babci na strychu, stary słoik z napisem KAKA myślę, że jest to zdrobnienie od słowa kakao. Moim zdaniem jest bardzo śmieszny , ponieważ ma oczy, ręce i uszy. Z pomarańczy zrobiona jest głowa i wykonany został przez Warchoła.
8 4 8
2009-11-11T14:06:18+01:00
Jest to być może stary dzbanek .
Z uszami człowieka .
Rękami , które próbują coś zrobić .
Bardzo podobna do człowieka .
Lecz wygląda na dość dziwny przedmiot .
Z jakimś owocem na głowie .


Już więcej nie wiem ^^ , xD .
4 1 4