Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:00:36+01:00
Napięcie powierzchniowe zależy od temperatury cieczy.Zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.
Można też zmniejszyć poprzez dodanie detergentu (np. mydła, płynu do mycia naczyń)
1 5 1
2009-11-11T14:01:15+01:00
Przez wlanie jakiegoś deterygentu:) np płyn do naczyń miałąm na poprzedniej lekcji
1 5 1
2009-11-11T14:01:31+01:00
Aby zmniejszyć napięcie trzeba zwiększyć temperaturę.
1 5 1