Odpowiedzi

2009-11-11T14:10:10+01:00
Glon i grzyb
glon-produkcja związków pokarmowych
grzyb-woda i sole mineralne
2009-11-11T14:12:01+01:00
Porosty tworza glony i grzyby
grzyb - dostarcza wodę z solami mineralnymi
glon - przeprowadza proces fotosyntezy i dostarcza substancje odżywcze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:46:14+01:00
Glon i grzyb .

grzyb-wchłania i przekazuje partnerowi(glon)wodę oraz zaopatruje w nie zbedne składniki mineralne ;
glon- przeprowadza proces fotosyntezy, produkuje pokarm;
1 5 1