Odpowiedzi

2009-11-11T14:11:36+01:00
Niezgoda - Ponieważ na świecie powinna panować zgoda i harmonia.
Nieposłuszeństwo - ponieważ przez to ludzie się zgarszają i stają się złymi ludźmi.
narkotyki - Niszczy to człowieka jeso psychike i przedewszystkim niego samego.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:14:56+01:00
Nędza
niewola
narkomania

Te rzeczy nie powinny istnieć , ponieważ są wbrew prawu . Niszczą zdrowie oraz wolność życia. Stanowią one w życiu człowieka zagrorzenie.Pozbawiają ludzi swoich praw. W ten sposób ludzie zamieniają się w zwierzęta. Pozbawiają sie sami życia.
4 3 4
2009-11-11T14:18:13+01:00
1.narkotyki
2.nałogi
3.nieumność
narkotyki dlatego żeby ludzie nie ćpali
nałogi żeby ludzie nie popadali w nie
nieumność dlatego żeby ludzie nic nie u mieli