Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:11:56+01:00
A) w silnikach elektrycznych (energia elektryczna jest zamieniana na pracę mechaniczną)
b) w prądnicach (praca mechaniczna jest zamieniana na energię elektryczną)
c) miernikach elektrycznych (energia elektryczna jest zamieniana na pracę mechaniczną)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T14:16:41+01:00
A) w prądnicach
b) w silnikach elektrycznych
c) w miernikach elektrycznych