Odpowiedzi

2009-11-11T14:14:14+01:00
A.nie jest całkowita poniewaz zawiera ułamek
b.nie jest naturalna poniewaz jest ujemna i zawiera ułamek
c. jest wymierna poniewaz da sie zapisac w postaci ulamka zwyklego czyli 7/2.
d. nie jest niewymierna poniewaz jest wymierna
e. nie, jest ujemna ale nie calkowita bo zawiera ulamek 1/2

2009-11-11T14:15:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:23:46+01:00
1. -3½ jest liczbą:
c) wymierną

2. -3⁴ + (-3)⁴ = -3⁴ +(-3)⁴ = 81 + 81 = 162