Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:15:41+01:00
Orzeł
1,68kg=1680g
(14/1680)*100% = 0,83%

Wróbel
(1/25)*100% = 4%
2009-11-11T14:18:13+01:00
1,68kg=1680g

1680g-100%
14g-x%
x=1400/1680=0,8(3)%

25g-100%
1g-x%
x=100/25=4%
2009-11-11T14:21:23+01:00
1,68kg*1000=1680g

1680g-100%
14g -x

x=14g *100%= 140% = 0,8(2)%
1680g 168

25g-100%
1g -x

x=1g*100%= 4
25g
Odp:Mózg orła stanowi 0,8(2)% masy jego ciała,amózg wróbla stanowi 4% masy jego ciała.

to co jest pod spodem czyli pod 14g*100% to jest w mianowniku tylko że nie można tego zrobic na kompie
P.S to zadanie jest dobre bo dostałam za nie 5