Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:23:25+01:00
Nikotyna nikotyna
to się pali to się wcina
Każdy mądry o tym wie
papierosą powiedz be!

Kiedy kumpal atakuje
i fajeczke proponuje
ty mu szybko powiedz NIE
a najlepiej ODWAL SIĘ

Gdy ci smród nie odpowieda
powiedz PALIĆ nie wypada
Bo palenie bardzo złe
zawsze robi dymną mgłe!!


:P
2009-11-11T16:28:52+01:00
Tak bym chciała chociaż raz, dziś ogłosić swój zdrowy plan,
chcę uchronić wasze zdrowie,przed nikotynowym wrogiem.
Ludzie palą, zdrowie tracą, narażają przy tym innych też.
A ja pragnę wam powiedzieć, że palenie jest naprawdę złe.
Refren:
Ja dobrze by nam w życiu było i jak zdrowiej by nam się żyło,
bez nikotynowychsmug, więc palenie w mig już rzuć. x2


Nikotyna czymś się stała,palisz ty bo pali kumpel twój.
Ona nisczy wasze wasze zdrowie i zabiera to co cenne jest!
Szara cera, chore płuca, żółte palce i forma nie ta.
To efekty są palenia, zobacz ile masz do stracenia
Refren x2