Odpowiedzi

2009-11-11T14:22:42+01:00
Pianą, trzeba odciąć dopływ tlenu.

Wodą nie można gasić, ponieważ ropa i pochodne z destylacji unoszą się na powierzchni wody i dalej będą się palić na powierzchni wody.
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T14:24:44+01:00
Gaszenie wodą nie bardzo ma sens, ponieważ ropa i produkty jej destylacji mają mniejszą gęstość od wody=> wypłyną na powierzchnie wody gaszącej i nadal będą się palić. Dlatego też płonącą ropę naftową gasi się przy pomocy piany gaśniczej...
_____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
9 4 9