Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:21:07+01:00
Co powie tata

Dlaczego biedronka jest mała?
Czy może być morze bez dna?
Czy każda królewna ma pałac?
I czy on jest ze szkła?
Dlaczego raz jestem nieśmiała?
A potem to brykam, aż wstyd?

Co powie tata?
Co powie tata?
Co tata mi powie, co na to odpowie?
Co powie tata?
Co powie tata?
Czy znów się wykręci, czy dziecko zniechęci, czy nie?

Skąd wzięły się mrówki w słoiku?
Czy lepiej mieć kota czy psa?
Dlaczego wciąż mówią: Bądź cicho!
Przecież głos mam i ja!
Czy można pokochać ślimaka?
Skąd biorą się burze i mgły?

Co powie tata?
Co powie tata?
Co tata mi powie?
Co na to odpowie mi dziś?

2009-11-11T14:22:17+01:00
Natalia Kukulska ... "Co powie tata"

Dlaczego biedronka jest mała ?
Czy może być morze bez dna ?
Czy każda królewna ma pałac ?
I czy on jest ze szkła ?
Dlaczego raz jestem nieśmiała ?
A potem to brykam aż wstyd

Co powie tata ?
Co powie tata ?
Co tata mi powie ?
Co na to odpowie mi dziś ?
Co powie tata ?
Co powie tata ?
Czy znów się wykręci ?
Czy dziecko zniechęci czy nie ?

Skąd wzięły się mrówki w słoiku ?
Czy lepiej mieć kota czy psa ?
Dlaczego wciąż mówią Bądź cicho ?
Przecież głos mam i ja
Czy można pokochać ślimaka ?
Skąd wzięły się burze i mgły ?

Co powie tata ?
Co powie tata ?
Co tata mi powie ?
Co na to odpowie odpowie mi dziś ?
Co powie tata?
Co powie tata?
Czy znów się wykręci ?
Czy dziecko zniechęci on śpi ?