Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:31:18+01:00
Kiedy myslę o dniu 2. listopada przypominają mi sie ludzie których tak bardzo kochalam i potrzebowałam ale którzy odeszli i nie są już między nami.
Wiem że oni pewnie teraz sie raduja bo są przed obliczem Boga ale bez nich jest mi naprawde żle.
Kiedy nadejdzie ten dzień, dzień zakończenia świata wiem że ich wszystkich zobacze i będę mogła z nimi porozmawiać i powiedzieć jak mi ich brakowało.
Dzien Zaduszny nie jest wcale smutnym dniem. Jest dniemn przemyśleń o samych sobie i o tych ktorzy już odeszli do pana ale zawsze bedą w naszej głowie i naszym sercu


:) Mam nadzieje że pomoglam:)
1 5 1
2009-11-11T14:32:12+01:00
Byli dobrymi ludźmi .
Pamiętamy o tym by w Dzień Zaduszny pojawił się na ich grobie znicz .
Chociaż może nie , których nie pamiętam , tylko z opowieści .
To jednak warto zapalić ten jedne znicz .
Na pewno byli dobrymi ludźmi i poszli do nieba .
Umarli ze starości .
Nie pamiętamy ich twarzy ani głosu ale wiemy co zrobili dla naszej rodziny .
2009-11-11T19:13:09+01:00
''Napisz wspomnienie bliskich zmarłych bądź tych, o których pamiętasz w Dzień Zaduszny''

Wspominam to bardzo dobrze... zawsze jak jest dzien zaduszny to ide do moich wszystkich bliskich na groby modle sie z moimi wszystkimi znajomimi ktorzy przychodza razem zemna i wspominamy sobie jaka ta osoba byla fajna wspaniala kochajaca itp...