Odpowiedzi

2009-11-11T14:27:05+01:00
Mądry człowiek szukający szczęścia...
nie uroda zdobi człowieka lecz jego mądrość i siła...
mądrość rzeczą cenną, brak jej boli...
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:33:30+01:00
1. Mądrość to cecha realna do zdobycia przez każdego człowieka, lecz nie każdy wie jak ją zdobyć.
2. Mądrość to jedna z cnót dzisiejszego świata.
3. Wierzyć i wiedzieć to prawdziwa mądrość.
53 4 53
2009-11-11T14:35:48+01:00
Człowiek mądry uczy się na błędach swoich i innych.
Prawdziwa mądrość to uświadomienie sobie własnej niewiedzy.
Człowiek mądry to taki, który jest ciekawy świata, zadaje pytania i szuka na nie odpowiedzi.
29 4 29