Odpowiedzi

2009-11-11T14:55:37+01:00
Zadanie 1.

A). Kierunek siły -2. Linia prosta, wzdłuż której działa siła.
B). Zwrot siły - 5. Strona, w którą działa, np. w prawo.
C). Wartość siły - 4. Wielkość siły wyrażona w niutonach.
D). punkt przyłożenia - 1. Początek wektora siły.

W tym zadaniu jest też 3. wielkość wyrażona w kilogramach ale tego nie będzie ono zostanie.

Zadanie 3.
A). siła - 3. Wielkość fizyczna będąca miara wzajemnego oddziaływanie ciał.
B). niuton - 1. Jednostka siły w Układzie SI.
C).Wektor - 5. Wielkość mająca 4 cechy: wartość, kierunek, zwrot, punkt przyłożenia.
D). Siłomierz - 2. Przyrząd, który służy do pomiaru wartości siły.

W tym zadaniu jest jeszcze 4 ale ona tak jak w poprzednim zadaniu tutaj nie wystąpi i zostanie.

Zadanie 4.

Tutaj musisz narysować siłę F1 która będzie miała 3 centymetry.
Oczywiście musi ona być ułożona na prostej w kierunku poziomym i zaznaczysz punkt na tej prostej potem odmierzysz te 3 centymetry i zrobisz strzałkę.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:07:10+01:00
Zad. 1
atomów , cząsteczki , bardzo małe
zad.3
a i b
zad. 4
d

Milo , jesli pomoglam ^^
3 3 3