Odpowiedzi

2009-11-11T14:35:40+01:00
1.Chrzest
2.Życie wieczne w niebie
3.Chrześcijańska
4.Przestrzeganie wszystkich przykazań bożych
5.To niebo czyli życie z panem Bogiem
6.Papież
7.Koniec
1 2 1
2009-11-11T14:40:18+01:00
SPOSÓB PRZYSTĄPIENIA: przyjęcie sakramentu chrztu.
CEL CHRZEŚCIJAŃSTWA: bycie dobrym sługom Bożym, dązenie do życia wiecznego, oraz pogłębianie swojej wiary.
TYP RELIGII: religia katolicka
DROGI OSIĄGNIĘCIA CELU: systematyczne uczestniczenie w mszach świętych, życie wg przykazań, słuchanie słowa Bożego
ŚWIAT NADPRZYRODZONY: czyli życie wieczne, na które ,,pracujemy,, tu na ziemi.
PRZYWÓDCA RELIGIJNY: papież.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:51:17+01:00
Przystąpienie:Oczyszczenie z grzechu pierworodnego czyli chrzest
Cel chceścijaństwa: Nagroda życia wiecznogo w niebie.
Typ Religi:Monoteistyczna, czyli wiara w jednego Boga.
Droga Osiagniecia Celu:Drogą są sakramety które przyjmujemy czyli chcest komunia św, bierzmowanie itd ale zeby naprawde osiagnąc ten cel trzeba być dobrym i mieć czyste serce.
Świat Nadprzyrodzony:Jest to niebo,Królestwo niebieskie w którym mozna osiągnąć życie wieczne.
Przywódca Religijny:Jest Papiez
3 5 3