Odpowiedzi

2009-11-11T14:32:56+01:00
X - wiek Twój teraz
x+(31-8) - wiek ojca teraz
2x - ----------||------------

x+(31-8) = 2x
x = 23

Odp: Masz 23 lata.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:33:32+01:00
Wtedy:
31-ojciec
syn-8
teraz:
23 syn
3 2 3
2009-11-11T14:35:05+01:00
Ojciec-31 lat
ja-8 lat

teraz
x-ja Ja mam 23 lata kiedy mój ojciec jest o 2 razy starszy i ma
2x-ojciec 46 lat:P

8-31
9-32
10-33
11-34
12-35
13-36
14-37
15-38
16-39
17-40
18-41
19-42
20-43
21-44
22-45
23-46
2 1 2