Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:41:27+01:00
Siły akcji i reakcji, o których mówi trzecia zasada dynamki nie równoważą się wzajemnie bo każda z tych sił działa na inne ciało.
17 4 17
2009-11-11T14:41:41+01:00
Nie są wzajemne. Przyłożone są one do dwóch różn ych ciał na które dzialają:)proste:)
11 3 11
2009-11-11T14:42:36+01:00
Równoważą się ponieważ siła ta działa na te ciała oddzielnie
12 2 12