Odpowiedzi

2009-11-11T14:47:03+01:00
A. 1 razy 24 ob 24+24+1+1= 50
2 razy 12 ob= 12+12+2+2=28
6 razy 4 ob=6+6+4+4=20
b. 1razy 36 ob=36+36+1+1=74
2razy 18 ob=18+18+1+1=38
3razy 12 ob=12+12+3+3= 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:47:22+01:00
A.
1. a = 6
b = 4
Obw = 2 razy 6 + 2 razy 4 = 12 + 8 = 20
2. a = 12
b = 2
Obw = 2 razy 12 + 2 razy 2 = 24 + 4 = 28
3. a = 3
b = 8
Obw = 2 razy 3 + 2 razy 8 = 6 + 16 = 22
B.
1. a = 18
b = 2
Obw = 2 razy 18 + 2 razy 2 = 38 + 4 = 42
2. a = 4
b = 9
Obw = 2 razy 9 + 2 razy 4 = 18 + 8 = 26
3. a = 3
b = 12
Obw = 2 razy 3 + 2 razy 12 = 6 + 24 = 30


2009-11-11T14:48:03+01:00
A) 24 cm²

* 3 cm x 8 cm Obwód: 3+3+8+8= 18 cm
* 6 cm x 4 cm Obówd: 6+6+4+4= 20 cm
* 12 cm x 2 cm Obwód 12+12+2+2= 28 cm


b) 36 cm²


* 12 cm x 3 cm Obwód: 12+12+3+3= 30 cm
* 4 cm x 9 cm Obwód: 4+4+9+9= 26 cm
* 2 cm x 18 cm Obwód: 2+2+18+18 = 40 cm