Odpowiedzi

2009-11-11T14:44:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:45:04+01:00
Obwód pnia = πd = 180π cm = 180 razy 3,1416 = 565,5 cm
4 razy 140 cm = 560 cm
565,5 cm - 560 cm = 15,5 cm - tyle cm zabraknie chłopcom żeby objąć pień drzewa czli nie obejmą
2009-11-11T14:55:19+01:00
Obwód - 2 π r

d = 2r
r= d:2
r = 180 cm : 2 = 90 cm

obw = 2 * 3,14 * 90
obw = 565.2 cm

4 chłopców każdy 140 cm
4* 140 = 560cm

565. 2 - 560 = 5,2 cm

odp. zdolaja objac pien drzewa, zostanie luzu 5,2 cm
1 1 1