1.jak zakończyła się misja św.Wojciecha?
2.ustal w jakiej kolejności występują w encyklopedii podane hasła. ponumeruj je: Bolesław Chrobry, Bolesław Śmiały, Bolechowska Alina, bolero, Boliwia, bojkot.
3.wyjaśni znaczenie skrótów:→...,czes.,pol.,ok.,
4.w jakim celu w encyklopedii stosuje się skróty?

3

Odpowiedzi

2009-11-11T14:47:34+01:00
1. jego śmierci a
3.czes. czeski
pol. poski.
ok. około
4. zeby nie zajmowało duzo miejsca
1 5 1
2009-11-11T14:50:32+01:00
1 zakończyła się śmiercią misjonarza
3, 56412
... coś działo lub napisane dalej ale zostało o to skrócone
czes czeski
pol polski
ok. około

by ukazać z jakiej do jest narodowości i przekazać inne informacje
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:00:16+01:00
Misja swietego wojciecha zakonczyła sie jego smiercia ... w kolejnosci alfabetycznej
czes czeski
ok. około
pol.polski
3 3 3