Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:53:18+01:00
2. Aby przeżyć organizmy musiały wykształcić systemy obronne przed wnikaniem rożnego rodzaju ciął obcych, bakterii, wirusów, grzybów pyłków roślin i im podobne a wewnątrz ciągle lub w specjalnych okolicznościach pojawiają się własne komórki obumarłe, uszkodzone, nowotworowe oraz szkodliwe produkty przemiany materii. Powoduje to potrzebę zachowania własnej indywidualności, której organizmy musza bronić przez całe życie osobnicze.
3. b) AIDS Anoreksja Choroba górska Choroba lokomocyjna Choroba wysokościowa Cukrzyca Depresja Jadłowstręt psychiczny Nadciśnienie tętnicze Natręctwa Nerwica natręctw Obsesive Compulsive Disorder Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne Zakupoholizm
a)Angina Angina monocytowa Błonica Borelioza Brodawki płciowe Brodawki weneryczne Chlamydia i ureaplazma Cholera Choroba Pfeiffera Choroba z Lyme
Ciężki ostry zespół oddechowy Condylomata acuminata Difteria Dur brzuszny Febra Flu Gorączka gruczołowa Grypa HSV Human papillomavirus - HPV
Influenza Katar Kiła Kłykciny kończyste Koklusz Krętkowica kleszczowa
Krztusiec Listerioza Mononukleoza Nieżyt nosa Objawy różyczki Odra Opryszczka Opryszczka narządów płciowych Ospa Ospa wietrzna
2009-11-11T15:13:51+01:00
1 a mikroorganizmy i wirusy
b spaliny samochodowe dymy smog nikotyna
c higiena
3
załamanie sił odpornosciowych w oranizmu , drobnoustroje
b otyłosc cykrzyca adis nadwaga bulimia