Odpowiedzi

2009-11-11T14:49:04+01:00
Przestępstwo które popełniła Balladyna to zabójstwo własnej siostry - Aliny po tym zajściu miała ona na oku czerwoną plamę którą w żaden sposób nie mogła zmyć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:57:25+01:00
1. przedstawienie postaci :młoda dziewczyna, chłopka,córka wdowy, siostra Aliny, posępna tryumfatorka malinowego konkursu, żona księcia Kirkora, władczyni zamku po śmierci Kirkora,

-zabójstwo Aliny :ciało Aliny pozostawione w lesie,krwawa plama na czole Balladyny

1 5 1