Odpowiedzi

2009-11-11T14:55:54+01:00
Napisz rzymskie 11 i spytaj sie kogos jak podzielic to na 2 zeby weszlo 6

odpowiedz:przejedz poziomą kreską dokładnie przez sirodek
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:57:11+01:00
Oto zagadka: przełożeniem jednej zapałki trzeba zrobic tak żeby równanie było prawdziwe. Ułóżcie sobie z zapałek równanie VI=II cyframi rzymskimi i spróbujcie rozwiązać;) Chociaż niektórym wydaje sie to niemożliwe jest rozwiązanieI
4 3 4
2009-11-11T15:02:55+01:00
Dopisz do liczby IX taką literę żeby wyszła liczba 6
4 1 4