Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T14:54:51+01:00
Są kulturalni
Nie jedzą na siłę
Nie upijają się
Ładnie tańczą
2009-11-11T14:55:02+01:00
-inteligentnie siedza, noga na noge
-nie biora niczego sami,ponieważ martwią sie ,że sie pobrudzą
-uważają,że 'co to nie oni' ,sa pewni siebie,chociaż martwia sie o swój wizerunek
2009-11-11T14:56:25+01:00
Poeta- dekadentyzm
Stanisław Wyspiański - ukzuje chłopomanię
przygotowania do powstania
autentyczne Wesele