Weim ze to nie jest typowe zadanie ale potrzebuje pomocy...
więc muszę znaleźć ebook albo cos w tym stylu - ziele na kraterze
bo w bibliotece nie ma bo wszyscy wypozyczyli
jak ktos moze pomoc to bardzo dziekuje
ewentualnie mozecie odpowiedzi pisac na moje gg 12958682
z gory dziekuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:01:23+01:00
Http://chomikuj.pl/heehee/AudioBook

Proszę:)
2009-11-11T15:39:39+01:00
Http://chomikuj.pl/heehee/AudioBook
2009-11-11T15:41:47+01:00
Lub w wersji pisanej ebook http://chomikuj.pl/malka11?fid=22632678