Odpowiedzi

2009-11-11T14:58:55+01:00
1 wziela sie ta nazwa od amerigo vespucciego
2 bo jak kolumb doplyna to mysla ze to indie
3 poniewaz sie żegluje?;p
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:05:00+01:00
1. Ląd odkryty przez kolumba został nazwany Ameryką od słynnego żehlarza Amerigo Vespucci, który zbadał i opisał wschodnie wybrzeża Ameryki południowej.
2. Poenieważ Krzysztof Kolumb mysłał że dopłynął do Indii, nazwał tubylców indianami od nazwy Indie.
3. Nie jestm pewna ale chyba daltego że jednostki pływające są napędzane materiałami zwanymi Żaglami. mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi http://www.mmszczecin.pl/rep/newsph/4107/3555.3.jpg o taie żagle xd
2009-11-11T15:17:25+01:00
1. Została tak nazwano po imieniu przyjaciela Kolumba Amerigo Vespucci.
2. Ponieważ Kolumb myślał że trafił do Indii.
1 5 1