Odpowiedzi

2009-11-11T15:18:43+01:00
1 masz rysunek w podręczniku na str 14
2 ściana komórkowa
otoczka śluzowa
cytoplazma
substancja jądrowa
rzęska
4 energii, beztlenowo, tlen - potem tych 3 nie mam- nastepne cudzożywne 2 razy, chemosyntezy, fermentacji,

5 przewód pokarmowy - trawienie cukrów, wytwarzanie witamin,
jelita człowieka - wytwarzanie witamin, pomoc w trawieniu
brodawki korzeniowe roślin - dostarczanie azotu z powietrza
6. 3, 2, 1, 4


1. F, P, P, F, F, P, P, P
2 pantofelek - za pomocą rzęsek
ameba - za pomocą nibynóżek
euglena zielona - za pomocą wici
3. glony:
morszczyn, euglena, okrzemka
pierwotniaki:
ameba, świdrowiec, pantofelek
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:55:55+01:00
Wiesz co nie chce mi sie pisać znowu tego samego więc podam ci link a ty przepisz;))
http://zadane.pl/zadanie/98592
9 2 9